Alla inlägg den 4 juni 2015

Av neelaspheal - 4 juni 2015 08:38

Heej alla mina babes!

tänkte bara berätta att jag

har ska ffat instagram nu!

adda mig gärna fär att få se

vad jag gör på dagarna!

DAGENS LÅT IS:

ingen annan rör mig som du med norlie och kkv!

jag äälskar denhär låten!


#spotify!

//Neelah

haha jag heter

NeelahSPHEAL på instagram!

skriv i en kommentar vad din 

favvo glass är!

Av neelaspheal - 4 juni 2015 08:25

Heej alla mina babes! ♥

Hur är det med er idag då?

jag själv mår faktist super bra idag!

men igår mådde jag dessvärre  inte så bra...

jag var nära på att gråta varje minut

varje liten sak som ngn gjorde te.x kollade 

på mig fick mig att fyllas med tårar...

jg vet faktist inta varför det blev så!

men det viktiga är att jag mår bra idag!

 

OHHH NOOOH!

Alltså nu tänkte jag berätta en hämsk

sak... min hund har blivit biten av en 

orm! det började med att han hade rymt

ur sin ute inhängnad och sen så hittade

min bonus pappa honnom i ute inhängnaden

så det var alltså ngn som hade släppt in

honom. sen så märkte han att min hund var

jätte upsväld vid nosen och han var jätte

ned stämd och ledsen han viftade inte enså

på svansen... sedan senare på kvällen kom

jag och mamma dit och sovde där hos

honnom och sen har han blivit mycke bätte

och viljat ha mat!

//Neelah

idag ska vi på husbesiktning

av vårat troligen nya hus!

det ska bli jätte kul om vi

får köpa det och om jag 

får det största rummet av 

mina sysskon! ^^

ha det bra och skriv en

kommentar om vart du helst

skullle vilja resa! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

heej är en glad tjej på 13år.
jag älskar att sjunga shoppa och att vara social!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards