Alla inlägg den 10 maj 2015

Av neelaspheal - 10 maj 2015 08:44

heej alla mina babes!

vad gör du?

jag äter jordnötssmör!

   

asså det som är bra med dethär jordnötssmöret är att det är både eu märkt och krav märkt!

den smakar fantastiskt!

jag gör inte reklam.

amen hej då alla mina babes för nu ska jag åka och bada!

 

ej copyright

Av neelaspheal - 10 maj 2015 07:58

hej alla mina babes! ♥

jag har inte uppdaterat något i helgen för att jag ska kunna skriva så mycket som möjligt i ett inlägg ☻

i fredags när jag kom hem så städade jag rummet... tycker egentligen att jag har för muýcket grejer och ett förlitet rum ♦ 

efter att ha städat så började jag göra mig i ordning för UG (ungdoms gården) för er som inte vet vad det är så är det aktiviteter som man gör med klass 6,7,8 och 9 ♥

jag freja linn och runa gick först hem till det som hade det sen sa de att ug var på byggde gården så då gick vi dit och den sa de att det var på skolan... asså bestäm er!

det tog typ 45 minuter att gå `fram o ta bak` (fram och tillbax).

när vi komfram skulle vi spela brännboll men jag kunde inte vara med för jag hade hoppat fel på stuts mattan...

    

bilden är på mig och i bakgrunden ser ni studsmattan... ej copyright

//Neela

hej då alla mina babes

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

heej är en glad tjej på 13år.
jag älskar att sjunga shoppa och att vara social!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards